Wednesday, May 26, 2010
Tuesday, May 18, 2010
fuckturd
convocation day will be 6 days from today.
tak excited langsung okay.'
erm, si I suruh aku selamber cepat cepat pergi ke A,sebab A bagi green light penuh. Tapi, aku pelik, i dont feel like doing anything. Hati aku memang batu,memang susah nak ubah. nak buat macam mana. if aku nak,tapi hati still taknak. Apa aku boleh buat. -__-"
pastu korang kata aku choosy la , segalanya la. im aint like certain guys, i can live with my own, being single is not loser.!
kau curst aku ke apa?
tak excited langsung okay.'
erm, si I suruh aku selamber cepat cepat pergi ke A,sebab A bagi green light penuh. Tapi, aku pelik, i dont feel like doing anything. Hati aku memang batu,memang susah nak ubah. nak buat macam mana. if aku nak,tapi hati still taknak. Apa aku boleh buat. -__-"
pastu korang kata aku choosy la , segalanya la. im aint like certain guys, i can live with my own, being single is not loser.!
kau curst aku ke apa?
tak sabar nak gi langkawi!
bai.
bai.
Sunday, May 09, 2010
Serumpun abah kau !!
parents aku takde. diaorang pg jakarta and bandung.supposedly,today diaorang balik,
tapiii
diaorang terkandas kat sana.
kerana passport bapak aku kena curi, sial punya indon. :(
aku dah kusut,nak call tak dapat.kedutaan sana je boleh bantu.
camne ni??
kiteorang adik beradik plan nak bawak our mom pg makan,tapi musnah la harapan.
:( sumpah kusut.sumpah risau :(
tapiii
diaorang terkandas kat sana.
kerana passport bapak aku kena curi, sial punya indon. :(
aku dah kusut,nak call tak dapat.kedutaan sana je boleh bantu.
camne ni??
kiteorang adik beradik plan nak bawak our mom pg makan,tapi musnah la harapan.
:( sumpah kusut.sumpah risau :(
end
Saturday, May 08, 2010
Thursday, May 06, 2010
after so long
Now im free :) ahaaa. but for two weeks only :(
lamaaaanye tak update bloggg .!
rindu rindu :)
basically final exams went well :)
hopefully ill hit the dean's! *finger crossed*
mood : freedom
feeling : happy but nahhh unhappy at certain matters. -__-"
tutti frutti ni terbaik bai! <3 (",)
will update soon!
lamaaaanye tak update bloggg .!
rindu rindu :)
basically final exams went well :)
hopefully ill hit the dean's! *finger crossed*
mood : freedom
feeling : happy but nahhh unhappy at certain matters. -__-"
tutti frutti ni terbaik bai! <3 (",)
will update soon!
p/s : until when?
Saturday, April 03, 2010
ini betul betul
banyak perkara berlaku dalam diri selama sebulan,
tapi kesuntukan masa membatas kan masa untuk aku mencatat,
semakin lupa apa yang berlaku.
dah berhabuk aku tengok ruang ini,
pendek kata,aku dah malas nak ber-blog, MALAS!
abis cerita. tengok la bile rajin.
tapi kesuntukan masa membatas kan masa untuk aku mencatat,
semakin lupa apa yang berlaku.
dah berhabuk aku tengok ruang ini,
pendek kata,aku dah malas nak ber-blog, MALAS!
abis cerita. tengok la bile rajin.
Saturday, March 20, 2010
Sunday, March 14, 2010
Merapu
location : library
date : 15 March 2010 ( Monday)
fuishh ,dah lama aku tak sentuh blog yang dah berhabuk ni. almost 2 weeks dah. last week and another 2 weeks to go ni, im gonna be supre duper busyy :( dah 2 weekends aku tak cuti. module 2 minggu lalu for two days. smlm aku baru balik dari Port Dickson sebab ada seminar selama 2 hari. but it was fun somehow.
disamping itu,assignments yang terlampau mengocak otak masih tergendala. sehingga hari khamis akan datang je, ada 6 assignments need to be done. dengan test yang nak sampai, final dah tinggal sebulan. uish. gile la diaorang ni.
okay enough of complaining. sekarang nak berterima kasih plak.
first,terima kasih teramat sangat kepada semua yang menjayakan program d'marketers sama ada secara yang langsung atau tidak langsung. buat exco yang menyediakan apartment yang sangat cool . makan yang sangat exclusive. dah rasa macam anak anak menteri punya holiday plak..
thanx to classmates yang tiba tiba prank aku pergi kedai kopi for my birthday. ye la hari jadi bulan 2, bulan 3 baru buat. memang aku tak sangka langsung. korang memang style.siap suruh aku mandi cepat cepat nak fetch aku konon ada meeting regarding charity program la apa la. i love the cool 25 cupcakes.sumpah lawa. :) tq <3
last,aku nak cakap thanx kawan kawan yang sangat memahami atas kesuntukan masa untuk bersua atau pun berlepak. kawan kawan kat Kota.sumpah sorry.kiki yang balik dari segamat,shaham and jamboo yang hari2 call. sorry aku sangat busy last week :( and my 6 close friends,sorry sangat sangat,sempat jumpa kejap je hari jumaat malam since aku kena tolak awal pagi hari isnin. last week takde jumpa langsung .sebab aku banyak buat kerja malam.
aku ni duduk rumah tapi jumpa parents nye tidak. bangun tidur diaorang dah nak keluar. aku balik diaorang dah tidur. ishh. bile la nak habis macam ni.
aku rasa aku dah semakin crack. haha :) i need more time for myself. =/
apa bosan gile cerita aku ni? dah la tak menulis,rasa janggal ok.
date : 15 March 2010 ( Monday)
fuishh ,dah lama aku tak sentuh blog yang dah berhabuk ni. almost 2 weeks dah. last week and another 2 weeks to go ni, im gonna be supre duper busyy :( dah 2 weekends aku tak cuti. module 2 minggu lalu for two days. smlm aku baru balik dari Port Dickson sebab ada seminar selama 2 hari. but it was fun somehow.
disamping itu,assignments yang terlampau mengocak otak masih tergendala. sehingga hari khamis akan datang je, ada 6 assignments need to be done. dengan test yang nak sampai, final dah tinggal sebulan. uish. gile la diaorang ni.
okay enough of complaining. sekarang nak berterima kasih plak.
first,terima kasih teramat sangat kepada semua yang menjayakan program d'marketers sama ada secara yang langsung atau tidak langsung. buat exco yang menyediakan apartment yang sangat cool . makan yang sangat exclusive. dah rasa macam anak anak menteri punya holiday plak..
thanx to classmates yang tiba tiba prank aku pergi kedai kopi for my birthday. ye la hari jadi bulan 2, bulan 3 baru buat. memang aku tak sangka langsung. korang memang style.siap suruh aku mandi cepat cepat nak fetch aku konon ada meeting regarding charity program la apa la. i love the cool 25 cupcakes.sumpah lawa. :) tq <3
last,aku nak cakap thanx kawan kawan yang sangat memahami atas kesuntukan masa untuk bersua atau pun berlepak. kawan kawan kat Kota.sumpah sorry.kiki yang balik dari segamat,shaham and jamboo yang hari2 call. sorry aku sangat busy last week :( and my 6 close friends,sorry sangat sangat,sempat jumpa kejap je hari jumaat malam since aku kena tolak awal pagi hari isnin. last week takde jumpa langsung .sebab aku banyak buat kerja malam.
aku ni duduk rumah tapi jumpa parents nye tidak. bangun tidur diaorang dah nak keluar. aku balik diaorang dah tidur. ishh. bile la nak habis macam ni.
aku rasa aku dah semakin crack. haha :) i need more time for myself. =/
apa bosan gile cerita aku ni? dah la tak menulis,rasa janggal ok.
end
Monday, March 01, 2010
Sunday, February 28, 2010
Babai
Hello March.
February was good i can say :)
March,please be like February.amin
maybe for me,not for all.
March,please be like February.amin
maybe for me,not for all.
Goodbye February.
end
Friday, February 26, 2010
In my vains.
bosan bosan sambil belek belek gambar dalam lappy ni . pastu terasa nak post gambar aku,tengku mushazrin and ajmal mohd redza dari dulu sampai sekarang.takde la sekarang mana .tapi antara yang baru baru jugak la.
mereka ni ada lah teman rapat dari zaman sekolah rendah sampai ke sekolah agama sampai ke tuisyen sampai la kesekolah menengah tapi semua ke Universiti yang lain lain. :) Ajmal di Sunway College buat ACCA yang semua orang tahu course membunuh.

Tengku Mushazrin berada di Universiti Kebangsaan Malaysia tahun kedua ijazah dalam jurusan Ekonomi

mana kala saya sendiri sedang mengikuti jurusan Ijazah Permasaran Perniagaan di Universiti Teknologi Mara di Shah Alam.
p/s:these 3 pictures are taken by DrPoppy :)
mereka ni ada lah teman rapat dari zaman sekolah rendah sampai ke sekolah agama sampai ke tuisyen sampai la kesekolah menengah tapi semua ke Universiti yang lain lain. :) Ajmal di Sunway College buat ACCA yang semua orang tahu course membunuh.

Tengku Mushazrin berada di Universiti Kebangsaan Malaysia tahun kedua ijazah dalam jurusan Ekonomi

mana kala saya sendiri sedang mengikuti jurusan Ijazah Permasaran Perniagaan di Universiti Teknologi Mara di Shah Alam.
p/s:these 3 pictures are taken by DrPoppy :):) saje je bagi introduction.macam tulis karangan. kami masing masing membuat jurusan yang lain tapi jurusan yang sama kaitan iaitu nombor :)
sedikit gambar kami bersama
2004
venue: Merlin Hotel Cameron Highland
2009
Venue:Gurney Drive
sedikit gambar kami bersama
venue: Merlin Hotel Cameron Highland
Venue:Gurney Drive
Venue:Awana Porto Langkawi
2005
Venue: Genting Theme Park
2008
Venue: Aunty Rini's place.Kuang Selangor
2004
Venue: Shell Smoke House,Cameron Highland
haha,kami dah berkawan hampir 13 tahun bersama.sampai sekarang.dari mula kenal terus rapat sampai sekarang.
cuba cari gambar waktu sekolah time awal 2000,ada,tapi takde scanner :( aha.gile semangat.
for aqmil and rez and atif.
nnti aku buat korang nye kay.
all people want is someone to listen.and they are good in listening.
good.
end
Venue: Genting Theme Park
Venue: Aunty Rini's place.Kuang Selangor
Venue: Shell Smoke House,Cameron Highland
haha,kami dah berkawan hampir 13 tahun bersama.sampai sekarang.dari mula kenal terus rapat sampai sekarang.
cuba cari gambar waktu sekolah time awal 2000,ada,tapi takde scanner :( aha.gile semangat.
for aqmil and rez and atif.
nnti aku buat korang nye kay.
all people want is someone to listen.and they are good in listening.
good.
end
Senyum.
what a peace friday :) staying home alone.
nice :)
nice :)
im so happy.im a super cool uncle.because my sister just gave birth yesterday. one more new nephew.alhamdulillah.
im so excited to hold the baby and to see him.
parents and adik are not home because they are in kuantan medical center looking after my sister and new grandson :)
kak intan,pls give me one niece for me :)
okay,terexcited plak.what to do.im too happy. i cant wait to see the baby. i just asked my mom to mms the picture.
what to do tonight? hmm
ada wedding kat dewan perdana felda.
nak pergi ke tak?
im so excited to hold the baby and to see him.
parents and adik are not home because they are in kuantan medical center looking after my sister and new grandson :)
kak intan,pls give me one niece for me :)
okay,terexcited plak.what to do.im too happy. i cant wait to see the baby. i just asked my mom to mms the picture.
what to do tonight? hmm
ada wedding kat dewan perdana felda.
nak pergi ke tak?
Tuesday, February 23, 2010
Jay,its for you
hello,
im here to wish a Happy birthday wish to my dear Jannah Jaafar Sidek.
.jpg)
im here to wish a Happy birthday wish to my dear Jannah Jaafar Sidek.
my first best girlfriend since 2006 ive known from my previous UiTM Jengka and till now we are still close.Im quite sad because of our busy life, we are not able to see each other that often eventho we are in the same Uni now.

.jpg)
Dear Jay,ure 22 now. and im wishing you all the great things in life, hope this day will bring you an extra share of all that makes you happiest.
May your birthday be as magnificent as you are!
end
May your birthday be as magnificent as you are!
end
Subscribe to:
Posts (Atom)



.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
