Tuesday, April 21, 2009

Padan Muka ke Sial ?

yeay..paper final pertama"selling" dah lepas :) Alhamdulillah tak susah sangat la walaupun ada satu dua bahagian yg kecil aku tak berapa nak reti. so aku goreng la sampai hangusss. huhu..agak berbaloi aku tak tido,stakat tido pukul 5 30 bangun pukul 7 pagi then pukul 9 exam..3 jam dalam DSG "dewan sejuk gila" haha. :) cramp habis tangan menulis sampai tukar2 pen byk kali.

lately ni,asal huh dgn aku? aku asyik moodswingg je.ada je tak kena.ada je org kena marah dgn aku.hahah
kesian korang yg kena marah , sorry guys :)!

macam tak kena ngan tittle plak citer aku ni.yang sial nye. smlm aku tgh gi cucuk duit dekat maybank dalam kampus . Time aku nak cucuk tu aku tgh msg dgn someone. aku cucuk je la,aku tekan seratus ringgit then aku blah.

aku sampai tmpt aku lepak dgn kawan aku tu,aku nak beli rokok tgk2 duit aku takde.so aku pelik aku dah cucuk tapi takde.macam sial.aku pg la atm balik takut aku cicir ke apa ke kan,aku check mmg takde,balance duit dalam account pun deducted.dalam kereta,seluar semua takde.

aku pasti,aku cucuk duit tapi aku amik kad je.Duit tak amik :) hebatkan? banyak siut RM100 baiiii! macam sial..! tak pasal2 aku kena budget2 dah lepas ni.
aku confirm duit tu org yg next pg atm machine tu amik!

ha.takpe.aku tak kisah kalau dia amik duit tu guna untuk apa apa tapi jgn buat makan! beli rokok ke top up ke takpe :) kalau makan,haha.aku jampi! jahatkan..biar ar.padan muka!

kalau aku,aku sedekah je kat masjid kalau jumpa duit :)))

bye!

perasan macam sial,hari pun sial!

No comments:

Post a Comment