Friday, August 14, 2009

Tiada Tajuk

the barbican drinks

aku minum "beer arab" ni dua botol aku dah pening pening.benda alah ni non alcohol tapi macam ada alcohol.?
berputar aku berjalan tadi di castle.

thanx:afida,aizah,wany,meor,farhan,idzwan johar,izwan shafiq,iezzat and shi jin :)

iezzat kena dare,laung kat castle "MERDEKA" 3 kali sebab kalah main "PIGS".
senyap seketika castle terkejut dengan lagak orang kurang siuman itu.haha.
aku malu,tapi aku tak tahan gelak :)

kalau korang nak tahu,PIGS tu nama satu game menggunakan daun terup yang menguji bertapa aware kite terhadap sekeliling.tapi kenapa ianya dinamakan PIGS? or BABI?
aku pun tak tau .

its 4.47 am.time to sleep.

p/s:aku tak pergi mtv world stage esok sebab langkah berjaga jaga mencegah menularan virus infuenza a yang menyebabkan penyakit H1N1.biarlah orang nak kata aku apa pun.aku TAKNAK pergi.! terima kasih.

end

No comments:

Post a Comment