Wednesday, August 26, 2009

Words

Aku batuk hampir seminggu.so aku pergi la MEDEC (klinik di UiTM) . Pergi check and doctor cakap jangan langsung minum air sejuk. sebab ubat batuk hanya dapat redakan batuk bukan menyembuh kan batuk.

okay,pastu aku keluar tunggu ubat.

tunggu punya tunggu.

doctor bagi aku MC seminggu!! yahoooooo! aku happy,tapi aku takkan cuti la selama seminggu.sebab aku taknak skip kelas sebab nnti aku sendiri susah kena catch up balik sorang2.so aku tak cuti :) *haha. baik kan aku,sumpah perasan :)*

then aku dapat ubat 5 jenis dari doktor.LIMA! macam penyakit darah tinggi dah tapi batuk je ekceli!

and i got it for FREE . :P huhu.memang la free.

last week i went to clinic. 3 ubat je and check bodo dah kena RM24. dats why i love UiTM. semua nya freee :P hehe.time ni la puji UiTM :) haha
dapat elaun makan lagi! every month.

btw,i screwed up my statistic test last nite.it was fucking hard! :( nak menangis tengok kertas tu. aku lukis graf ogive dah macam pyramid pun ada macam bentuk kuih bakar pun ada!
habis la aku!


okay,actually im doing my assignment now.but aku end up blogging jap sebab aku tak dapat nak pikir apa "Weaknesses of Industrial Master Plan 1" .*subject economics*


boleh tak berkaraoke time bulan puasa? aku rasa nak karaoke la :(

hm hm

okay one more last thing.lec aku kata kalau kite gi bazaar ramadhan lagi sikit pahala kite.sebab apa kan.kadang kadang orang yang mengunjungi bazaar tu lagi menarik dari juadah berbuka puasa.mata kite akan liar tengok benda yang tak patut. pastu disebabkan orang ramai,kite mula bergesel gesel dengan bontot masing2 pastu lama lama peratus pahala tu kalau sehari tu 100% tinggal 19% je.haha. kalau ada graph pahala ,mungkin kite dah dapat negative! mana tau. susah la nak puasa mata.kat mana mana ada aurat kan? :)
bak kata teman baik ku,kalau tanak tengok langsung duduk rumah je la jangan keluar!. betul jugak kan?


kenapa la you tak ceria langsung dah ni. :( mana you yang dulu. ;/


sedihhnyaa


end

No comments:

Post a Comment