Friday, October 02, 2009

Malas sudah

macam mana korang nak tahu yang seseorang perempuan tu suka diri anda? kat sini aku serta kan sedikit pandangan aku.so korang nilai la sendiri sama ada nak percaya atau tidak. ini apa yang aku pikir.

Tanda-tanda korang boleh tengok

  • Die selalu tersenyum bila bersama anda dan anda boleh bezakan senyuman die ikhlas atau tidak. Senyuman mereka adalah yang lahir dari hati mereka, bukan sebab korang lawak or wat. Senyuman kalau boleh terus ke mata korang.
    Haaa. Faham tak? Hahah
  • Bile korang pegang tangan diorang or cube tolong diorang, diorang tak menolak. Diorang ikut je, maksudnye dah selesa ngan korang la.
  • Setiap mesej anda diorang reply even diorang tengah busy, and mereka tak kisah if korang call die banyak kali pun.
  • Die akan banyk bertanye itu ini. Mende pelik pun nak tanye. haha
  • Setiap kali bersama anda, diorang rase happy je. Bagi perempuan yang tak biase dengan lelaki, diorang akan rase kekok dan segan dengan orang yang diorang suka. Haha. Bagi yang dah biase, diorang akan sentiase melayan dan gembira dengan korang.
  • Bile korang ajak die kuar or nak jumpe, die senang je nak setuju. Haaaa
  • Perempuan tu tak kisah korang ade hubungan dengan sape-sape atau pun korang ni sape. Die tetap boleh berkawan dengan anda. Dari situ, korang try la sampai dapat. Hee
so korang ada tak rasa yang kawan perempuan korang yang macam ciri di atas,kawan perempuan ke,classmates ke,strangers ke? apa lagi kalau ada. haha. buat yang takde termasuk la saya kot. -_- . korang jampi lebih sikit.haha.

itu je yang mampu dipikir.kalau korang ada nak ditambah,sila lah ye !

aku malam ni terlebih kreatif untuke mengarang. feels good to be home.

p/s : rasa macam nak buang hati dalam badan.ada je yang tak puas hati.bye la.

end

No comments:

Post a Comment