Friday, October 02, 2009

Sumbat

hari ini sangat membosankan :(

pening assignments bertimbun,due date semua dekat dekat.ishh.
less than a month before im gonna leave my jengka for good.insyaAllah.seriously i cant wait.but im sure im gonna miss this place once i leave and continue my degree.

hm,kenapa la dingin je dia dengan aku skrg.

ponat dah eden duk omah ni.bile eden duk omah jo,mak ayah den takdo,ada hal.bile eden kuar jo,diaorang ado duk omah.bile eden nak kuar,diaorang nak tido,bile diaorang bangun dari tido,eden baru nak tido.haha.songssang dah aku ni.**haha,aku orang terengganu,tapi aku suka sleng org nogori :)

**skrg aku nak cakap bunyi terengganu plak . ha

esok,aku ada empat umoh terbuke,mule dari pagi sapa ke malang,boh letih ar aku gini.aku dok tau bakpe,tapi aku malah nok gi rumoh terbuke sebab mood raya aku pun abih doh.tapi kalu dok gi aku bosang plok.kalu buleh aku nok gi BB esok ngan kawang aku sebab dia pun nok gi beli barang.baju ke seluor ke,tgk ar dulu.

bile ditranslatekan ini la bunyi nye:

esok,aku ada empat rumah terbuka,mula dari pagi sampai ke malam.abis la letih aku macam ni.aku tak tau kenapa,tapi aku malas nak pergi rumah terbuka sebab raya mood sudah habis.tapi kalau tak pergi aku jadi bosan pulak.kalau boleh aku nak pergi BB dengan kawan aku sebab dia pun nak pergi beli barang.baju ke seluar ke.tengok la dulu.

btw,lokasi open house esok adalah:

kota damansara
klang
kelana jaya
shah alam.
wangsa maju

jauh jauh belaka :(



itu kaki saya

saya nak tengok tv! bye!



p/s: aku rasa nak belajar main piano and saxophone. macam style je. kan?

end

No comments:

Post a Comment