Wednesday, January 27, 2010

Hello tasha,i know ure from Damansara

i slept at 12 am and bangun pukul 8.30 pagi. woahh dah lama tak tido macam ni, macam ikut time betul manusia sepatut nye rehat bukan binatang. :) last time sekolah dulu dulu. :)

okay jadual hari ni.

10.30-12.20 : Product Management
12.30-2.00 : Personal Development*shud be rehat time tapi lecturer rajin buat kelas ganti :) *
2.10 -4.00 : Consumer Behavior
4.10 - 6.00 : E-Commerce

padat gile kannn? ouch. malas nye nak pergi kampus :( tapi best sebenar nya. fact aku dah macam curve dah aku rasa. ramai orang. ramai kawan. tiap tiap hari ada free market kat tengah tengah foyer yang curving tu. best owh :)

okay,aku rasa macam lately ni aku punya post byk UiTM based. Gila pendidikan aku nih.hahah.see i told ya, my life is just about studying currently. everyday bangun,bawak kereta gi kelas,balik kelas balik rumah tido. i need karaoke at the moment :(

i miss . . . . . patahkan balik masa pls :(


end

No comments:

Post a Comment