Saturday, February 06, 2010

Setelah. . . .

Selamat Hari Ahad. Minta maaf kerana telah senyap untuk seketika waktu. Bukan apa,tetapi kerana busy dengan kehidupan sebagai mahasiswa dan juga tiada masa untuk diri sendiri. Woah,dah lama tak bangun selewat ini,2.20 pm,sudah seminggu lebih tiap tiap hari bangun pagi untuk melaksanakan tanggungjawab buat keluarga,diri sendiri dan juga masa depan.

hujan lebat yang amat mencucuk gegendang telinga.sambil ku mengemaskini blog ini,aku memikirkan apa harus aku buat hari ni,nak buat kerja sekolah niat tu ada,tapi malas lagi.nak mentelaah pelajaran tapi buku dalam kereta.hujan lebat di luar.tiba tiba,lagu steve aoki keluar dari telefon bimbit ku menandakan ada panggilan telefon. ya,fiera is calling. selepas 15 minutes bercakap kite hang up. tiada apa.cuma update cerita panas dari dia. bosannyee,apa haus ku buat?.

langit sangat gelap.aku buka youtube untuk tonton video apa yang patut. video "laidback luke heartbreaker menjadi pilihan ku " :) sekali lagi telefon berdering. "idzwan uitm" terpampang di skrin. "yeahh hello" aku jawab. *perbualan sedang berjalan* . bukan apa,dia ajak berkaraoke dengan aiman,asyraf,fai,and alia. dekat quality hotel shah alam.aku apa lagi, tepat dengan waktu nye aku ingin berkaraoke.

so,konklusi nye,aku sudah lewat untuk bersiap. jadi ada baik nye aku siap dulu dan terus ke shah alam untuk berkaraoke. :) perpisahan dari anuar zain dalam kepala :)

selamat petang pembaca sekalian.

semalam adalah hari yang penat,letih,marah,menarik dan diakhiri dengan gembira. tersenyum aku semalaman :) 6 bulan satu masa yang sungguh lama! akhirnya sempurna.


sekian

No comments:

Post a Comment