Thursday, September 03, 2009

Perjalanan

selamat kembali.

dari la jengka sampai la kl,kita sudah merdekaaaaa! *haha merapik kott aku* .saje je ubah lagu .sepatutnye lirik dia dari la perlis sampai le ke sabah,kita sudah merdekaaa.ramai cemerlang negara terbilang! okayy dahhhhh!! aku tau lamee :) abaikan.aku memang macam ni! annoyingg.

sudah sudah.

jom tgk nih! , haa.aku nak tunjuk kat korang jalan jalan yang aku guna semasa ingin pulang ke kampus dari kl atau pun dari kl ke kampus selama tiga tahun kat sana.eh tiga tahun setengah :)

kite mula kan dengan

ini jaalan kampung dari jengka.penuh dengan kehijauan yang mengamit ketenangan jiwa dan mata yang melihat. :) tapi kiteorang duduk di bandar so takde la guna jalan ni hari2.ni cuma jalan wilayah jengka sebelum sampai ke kampus !

ini highway ! duhhh.mestila semua orang tau kan? haha.apa la .okay dari tol chenor terus ke tol karak.dalam 100 kilometer :)

selepas dari highway,aku akan bertemu dengan terowong :)
ini suasana dalam terowong! haha.terowong ada suasana ke? sorry agak blur. tangan saya parkinson
lepas je dari terowong,aku akan melalui jalan yang berbukit bukau curam lagi selokoh tajam.

selepas 1 jam 30 atau 2 jam memandu baru la jumpa KL :) kartel o hello yo KL ! haha. ini di gombak :)


kay last sekaliii.sampai dah my hoood :) gile poyoo bunyi nyee.haha. hah! nampak tak ou kat situ? kalau nampak takpe :0 kalau tak nampak pun takpe :0. apa ku merepek niii?
okay abaikan. aku tak tido dah lebih dari 24 jam! so i need to sleep.

aku tgk keyboard ni dah macam katil pun ada.

till then.

anak mata dah terjojol keluar.

aku tak suka berfikir,bile aku berfikir.fikiran ku mula mengarut!

sampai bertemu lagi.*wave*

end

2 comments:

  1. destinasi dari jengka sehingga ke ibu kota.

    susah nak lupe !!

    ReplyDelete
  2. kan kan. i will never forget this :) jengka di hatiku.
    waalaupun kau ulu,tapi kenangan tetap didalam jantung ku :)

    ReplyDelete