Friday, September 25, 2009

Kronology for today

ini adik perempuan saya,saya sayang dia sangat.dia sangat patuh pada abang dia :)

Woke up at 1.15 pm today,

rushh straight to bathroom and siap siap for friday prayers.

4.30 pm.

cabut from kota damansara to seremban with amir to meet a friend of mine.Open house at Raina's house.Lama gile tak jumpa finally jumpa balik.hampir two years kot kiteorang tak jumpa.last sekali jumpa dekat Carl's Junior dekat OU masa keluar sama sama.Macam jejak kasih jugak la tadi kan.Kiteorang lepak lepak,makan makan,chit chat chit chat lastly main mercun KLCC macam orang jakun. :) * mercun KLCC tu mercun yang menghasil kan letupan seperti new year :P bestt tauuu,cehh kecohhh :P* around like 7.45 pm kiteorang gerak dari rumah dia.*

8.05 pm

aku stuck dekat tol seremban.jem gileee.tapi dalam hati nak cepat.aku nak gi date.hahaha.takde la.nak jumpa cik pantun *u suka berpantun kan sekarang? :) *.aku nak cepat sebab dah janji nak jumpa dia after dah lama gileeeeee tak lepak .aku memecut kuda aku dari seremban ke kota damansara untuk balik rumah kejap then terus ke wangsa maju dalam masa kurang sejam! aku bawak 150 km/h. sampai macam tepat pukul 9 or bfore 9.tak lebih!
Sumpah laju gileee tadi.sampai aku duduk dalam kereta ni rasa macam aku yang pergi dulu dari kereta.ye la,takut nnti tak sempat nak jumpa kan.nak bawak anak dara orang keluar takkan sampai satu dua pagi kan? lastly dapat la lepak 3 jam macam tu.heeeee
puas hati :P i sayang you gile banyakkkkkk! bluek! :) okay dahh.


1.00 am

kiteorang bertolak dari papa rich sri rampai,pergi pusing nak cari mercun kat kedai mercun.tapi dah tutup :( end up,aku korban kan la satu mercun KLCC aku nak bagi dia happy :) takpela,you punya pasal.i tak kisah :)
Pastu tadi kan ada polis datang ! tanya aku ke bakar mercun? haha.sumpah aku nak mengaku! harapan! :)
then balik.. :P

morale of the story.Im so happy today :) thanx to youuu :P had a wonderful time tadi.we shud do it more often walaupun u taknak.haha.

esok pagi nak pg KLIA.aduh letih nyee :(

**kenapa aku rasa ayat aku skrg macam syok sendiri sorang2? tak suka ah!

end


3 comments:

  1. boy,dkt sgt da papa rich sri rampai 2 ngn umah i...slalu ke lepak wangsa maju???knp xpnh jmpa ek???

    ReplyDelete
  2. i selalu la jugak pg wangsa maju!.
    sri rampai kalau pg mesti pg papa rich atau old town.
    munee duduk mana?

    ReplyDelete
  3. duk wangsa maju la seksyen 1...
    sebelah balai polis n jusco alpha angel 2...

    ReplyDelete