Sunday, September 13, 2009

Pose smile snap snap :))

i feel like going to One Utama,
nak shoppingg..
tapi aku malas..boleh tak? haha

smlm aku teramat lah busy!
aku nak list places dat i went the whole day yesterday.

first start from(day time) home-Taman Tun-KL Pac-Titiwangsa-Hartamas-Bukit Sg Penchala-(Night time)Damansara Uptown-Shah Alam-Kelana Jaya-Taman Tun-Home.

btw,thanx atif sebab paksa aku bangun :P

Behind the Scenes.

result :P

bukan dari kumpulan nasyid Raihan,tapi dari Hairan!
special thanx to Wan Muhammad Atif bin Dato' Dr Wan Nik Ahmad Mustafa
** nama kau ni takleh panjang lagi? Kalau dalam IC nama kau siap terlebih sampai belakang kad
**all pictures are taken by him except for behind the scenes :)

aku nak keluar,tibe tibe aku rasa nak jalan sorang sorang.so byee!

aku nak gi Sg Wang plaza!

p/s:rindu lagi :(

end

No comments:

Post a Comment