Sunday, May 17, 2009

Anywhere i go

malam semalam sangat bosan! :(

MARI BERHIBUR DAN BERSERONOK!

hari ni macam biasa ,bangun lambat lagi. Pukul 2 kot bangun.biasa la,tidur pukul 8 takkan bangun awal kan? dah songsang dah hidup ni aku rasa. mula kan hari ku dengan first went to old town sunway,lepak minum dengan ajmal and rin.macam biasa kiteorang takde keje lain selain melawak sesama sendiri.kiteorg ni tak habis habis lepak minum,tapi mesti banyak benda nak berbual.
rokok rasmi kami sekarang.ngehon the way to wangsa maju :)

later,went to reyzo's while waiting for ajmal pergi beli game jap and rin pergi tukar kereta.8.30 pm went to wangsa maju and fetch our sayang mira and took her to nz minum.Kesian dia,dah la tak keluar for 2 days,then kami datang bawak lepak nz je yang hanya 200 meter dari rumah dia.haha.*kalau u kuar dengan i je,i bawak jauh la sikit* diaorg la nak saving. kami kan tak KAYA :) lepak almost one hour and a half then hantar myra balik kiteorg pun balik.hujan lebat gile on the way back . i cant drive fast and we were bored dat time.to overcome,kiteorg nyanyi lagu kuat kuat dalam kereta.haha.sumpah aku rasa macam group remaja perempuan dat time nyanyi tergedik2 masing masing sambil gelak2.haha.

selepas ajmal di hantar pulang,

later sambung lagi lepak minum dengan reyzo and rin.but this time no ajmal sebab dah lebih curfew.haha. venue dia dekat al fariz maju in kelana jaya.At first pergi sini nak makan ikan bakar but then kedai tutup.so we end up kat mamak je.Lepak like for 3 hours.i dunno why,ive been chilling with my friends alot and lama plak tu. Macam setiap kali jumpa, tak pernah takde benda nak di ceritakan.Part paling best,when reyzo adviced me alot from many perspectives.Dia ni memang boleh ganti doktor fadzilah kamsah.Walaupun bukan semua nasihat ataupun pandangan dia aku terima tapi kebanyakkanya betul :)) Thank god aku ada kawan yang sangat kisah pasal kawan kawan sekeliling dan sangat peka kepada masalah yang kawan mereka hadapi.Almost everyday org yang wajib aku jumpa is reyzo,ajmal and rin.breakfast dgn mereka sampai la ke dinner pun diaorg.setiap kali minum,ada je benda nak di bincangkan sampai memerlukan banyak masa untuk kiteorang nak bersembang dan tukar pendapat.tak kisah la topic apa. Aqmil and atif agak susah nak jumpa lately,sebab mereka lagi suka lepak dgn "girlfriends" diaorg kat rumah. :P haha. begini la hari demi hari yang ku lalui hanya la dgn sahabat tersayang.aku sangat bosan sekarang,sebab tu la lahirnya post yang bosan kali ini.haha.kesian siaapa baca blog aku mesti rasa bosan kan.kalau ada orang tanya aku"asal blog kau bosan ar?" aku akan jawab balik "suka hati aku la, blog aku! bukan blog kau" huhu. :P


rin ajak pergi ghosthunt pukul 3 petang? haha.hantu tak bangun tidur pun lagi tau tak :)

end

No comments:

Post a Comment