Saturday, May 23, 2009

Jiwa Kosong

Aduhai Bandar Pusat Jengka, kenapa perlu jadi begini?

kawan kawan , mari kita lihat bagaimana saya tempuh suasana jengka bile sem break. betapa sunyi dari hiruk pikuk kota dan lengang sampai anda boleh jadi giler memikirkan nye.

bayangkan,tiap tiap hari anda lalui dengan 4 orang yang sama,makan,tidur,hidup,pergi ke kelas sama sama.tiada orang lain. sangat tekanan.
Kamil dan yang 2 orang monyet tu,memikirkan hari hari yang bakal kiteorg lalui berempat tanpa ada orang lain sekeliling.
Classroom dan pathway yang selalu nye sibuk dgn pelajar lalu lalang untuk ke kelas,tapi kali ni lengang.
Parking lot depan hostel lelaki yang kosong tanpa kenderaan kecuali kereta kiteorang. Pelik,kenapa short course kali ni takde orang langsung?
Kamil keriangan disebabkan tiada masalah parking dan masalah kesunyian yang menusuk kalbu
Si gajah yang hampir terjatuh tapi tiada rasa segan sebab confirm takde orang nak tengok sebab kampus mmg takde orang :)
Jalan yang biasa nyer busy dengan kenderaan dan couples yang bercanda berjalan sambil pimpim tangan ni,kosong dan terlalu lengang.Mana semua orang ni??

Ini lah dia,sedikit sebanyak kehidupan kami bile time shortcourse.Tu la siapa suruh amik shortcourse.? Orang lain cuti kau belajar :( padan muka,siapa suruh drop paper :)

esok aku kembali kepada tempat asas balik :( shit!

end

2 comments:

  1. boy, lengang nyer..
    i can imagine how silent jengka is..
    sedih nyer kalau i jadi u...

    ReplyDelete
  2. sangat lengang la wani guess gucci.seddddiiihh giler :(

    ReplyDelete