Sunday, May 17, 2009

Iklan

Drinking, drugs, and work don’t mix! Use of alcohol or drugs can make almost anutury task more dangerous.

Do not do drugs and alcohol.
Think of Your Future

the fun that you get is just for short while only,

aku rasa sangat jelik skrg melihat semua benda ni sebahagian daripada cara hidup kita terutamanya kita org melayu.Kenapa remaja sekarang terlalu bangga nak, bagitau diaorg ni minum la,stone la,ting tong la.aku tak paham.baik laki atau pun perempuan.lagi teruk kalau perempuan sebab perempuan ni secara zahirnya seorang yang lemah lembut tapi bila dilihat sebegitu rupa,sangat memalukan.aku nak katakan,aku pernah beberapa ke club besar kat kl ni.tujuan aku pergi untuk sama merasai life di club ni dan melihat gelagat orang.Secara jujur nya,aku sangat jijik untuk melihat kelakuan perempuan di dalam kelab.Berpeluk sakan tak kira siapa.Berpeluk dengan kawan2 lelaki,*kira kalau ada 10 lelaki,sepuluh sepuluh la dia peluk.* Minum sampai mabuk kemudian menari seperti orang hilang akal.Mana mana lelaki akan geli tengok perangai macam ni.Paling kesian muka lawa tapi akhlak atau moral rendah.aku sedar aku pun bukan baik,bukan nye ustad.aku pun pernah lalui semua ni.tapi thanx god aku boleh elak dari semua ni.Aku tidak benci kan mereka yang buat,dan aku tak kata siapa yang pergi club jahat.cuma ada segelintir yang sangat tak boleh blah! ahha.bukan segelintir la,kebanyakan nya! yang boleh blah perangai mereka kat club segelintir je.haha. Dadah? kenapa kebanyakkan daripada kita amik dadah paling kurang ganja? Kenapa perlunya stone.? kebanyakan kawan lelaki aku semua stoner.apa yang aku nampak,mereka yang terlibat dgn benda ni,lebih suka menghabiskan masa dgn benda tu dan stone buddy mereka daripada spending time dengan kawan yang tak stone.Mereka akan lepak dengan orang tak stone mungkin biler dia dah sober.secara jujur aku pernah cuba sekali,tapi memang aku tak suka langsung biler otak kau jadi lembab.perasaan time "ting tong" bagi aku takde menarik langsung.mmg aku tak paham kenapa org hisap semua ni sebab aku tak suka langsung.aku tidak benci mereka yang terlibat semua benda ni ,aku cuma bagi pandangan aku :) peace out!


end

No comments:

Post a Comment