Tuesday, May 19, 2009

Tolong Sikit, Aku Suka Nasi Lemak Bukan Sosej. Ada Paham?

Hari ini,hari pertama aku attendkan diri ke kelas MAT140 untuk short course :) *rosak la bahasa melayu di campur dgn inggeris "attendkan" * haha. Kelas bermula pukul 10.30 pg,biasa la kalau tidur nak pukul 7 takkan nak bangun pukul 9 kan. Entered class at 10.45 am. Nasib baik ramai gak aku kenal dalam 15 orang classmates tu.

One of them is a gay boy. :)

sedang aku mentelaah pelajaran sambil membual latihan, one new message received tone berbunyi.

aku bukak dengan harapan perempuan yang aku suka msg :) tapi yang berlaku sebaliknya.

msg datang dari budak gay tersebut,huhu and he was sitting two lines infront of me but on the left side because i was sitting on the right side.

msg tersebut berbunyi " Boy,ure so cute today! feels like.." i was like 676&@$%#%@^. ?? aku pandang dia,dia tengah tgk aku sambil kenyit mata.

Meremang bulu roma aku dan mana mana bulu yang ada! haha.

Nasib baik aku kenal la dia,bukan aku tak kenal langsung in person. so aku just pikir dia nak bergurau senda harap harap la.

Abis kelas tu aku keluar slumber dek je,sambil tu aku cakap la "thanx for the message" haha. dia balas "haruslahhh" :) aku rasa kelakar gile hari ni..

all i know,today is a very hot day.really hot!! tapi takde pun perempuan hot kat sini :( beside campus mates .


Im watching 90210 while doing a lot of exercises (",)


end

3 comments: