Saturday, May 16, 2009

Kutuk Puji Bersama






kawan yang sangat memahami diriku adalah mereka sebab kiteorg dari kanak kanak ribena sampai dah agak boleh kahwin dah skrg berkawan baik.hampir 10 tahun kiteorg berkawan. Banyak benda yang kiteorg buat,kena,lalui yang menarik sama ada sedih atau pun gembira. Kantoi ponteng sekolah sama sama,kena sebat dgn cikgu disiplin sama sama.:) Walaupun kiterog skrg belajar tempat yang berbeza,but then we're still close till now.

Setiap kiteorg pun ada kawan masing2 yang lain tapi apa apa pun kiteorg akan back to basic.Macam aku,aku ramai kawan kawan yang lain yang diaors sendiri tak kenal kawan aku,tapi aku tau diaorg yang akan susah senang dgn aku.Aku sayang kawan kawan aku lain jugak,tapi mereka ni yang paling lama dgn aku.

Walaumacam mana kiteorg bergaduh pun kite pasti close balik sebab aku pasti setiap kiteorg dah tahu hati budi masing2. True friends stab u in the front. Kalau ada yang tak puas hati,cakap je depan depan pun tadahal,sebab kiteorg dah paham masing2 so terasa time tu habis pun time tu. Lagi2 parents kiteorg semua pun baik so lagi senang.Hopefully we will stay as close as now until the end.Insyallah.

"Even though we've changed and we're all finding our own place in the world, we all know that when the tears fall or the smile spreads across our face, we'll come to each other because no matter where this crazy world takes us, nothing will ever change so much to the point where we're not all still friends.”



A friend is someone who, upon seeing another friend in immense pain, would rather be the one experiencing the pain than to have to watch their friend suffer



end

No comments:

Post a Comment