Friday, May 29, 2009

This is the story of a lonely boy

okay,tajuk nak gempak je,cerita nye?ada nilai kan!.mauauahaa

hari ini hari yang agak memenat kan. keluar after semayang jumaat.sampai la pukul 1 30 am baru balik rumah.

okay first:
  • pergi assunta amik reyzo,from there pergi pusing2 kat pj
  • from pj pergi kj,amik anis kat rumah lepak dekat ikan bakar Fend
  • then after that,went to brickfields,pg eon bank. *jalan sesak gile dekat federal highway,stucked for more than one hour*
  • lastly went to ou at 7 plus plus.
all we did is jalan2 pusing2 tgk orang,masuk kedai keluar kedai.test itu ini.last sekali main snooker at one snooker club..*aku akan main snooker kalau dah takde benda nak buat,dah bosan gile,snooker is not my thing ;P*

reyzo yang penuh gaya :)hahah.sempat tgk kamera.konon kata camera shy :)
tolong rasa nak SEPAK tgk gambar mamat ni.haha.


kalau ikut kan jadual plan kiteorang,nak karaoke but since harga kat neway karaoke in ou tu after 7pm is rm44++ per person,aku rasa baik kite nyanyi dalam kereta je. kalau before 7pm,rm5+ plus je with membership card la. sangat berbeza.

so buat korang yang nak menceburi bidang nyanyian sendiri nyanyi sendiri kritik ni,pergila ke pusat karaoke weekdays dan before malam.mmg murah!

atlast pg check movie,1st kat gsc,penuh orang beratur sampai ke escalator,tukar pergi tgv,nak beli terminator,tapi fully booked,yang tinggal star trek je .so okay since the rest nak tgk walaupun aku paling tak suka cerita macam tu. SERIOUSLY tak suka!

later aqmil and suf came.kirenya kiteorg berlima,aqmil,adib,reyzo,rin and suf. kejadian paling sengal,bile aku handle ticket and lead the way.haha first silap jalan,patut wayang kiteorang silap jalan,2nd aku silap masuk pawagam,third one baru betul.hahah

1st 49 minutes aku tgk je la,the rest aku tido sampai lagi 10 minutes that movie going to be end.haha.nak buat macam mana. tak minat.hahah.tidu je la.bayar rm10 for tido in the cinema? haha.good one. :)

after movie,i balik straight rumah :) nanti mama cakap buat rumah macam hotel.takut :)

for reyzo:selama kau dalam kereta aku today,time jam dekat federal highway,jam kat bangsar,jam kat taman tun kat semua tempat sampai ke parking ou,kau tido je kan? serupa aku takyah ajak kau teman.sebab aku takde teman bercakap pasal kau tido! doraemon betul.haha. its okay la,aku tau kau letih buat assignments,tak tido,aku ajak teman kau teman,
thanx bro! weee.

okay readers*haha ada ke readers sebenar nya? ke reader je ada.haha*dah pukul 6 pagi. its bed time.

buhbye.gambatte kundasai!

end


No comments:

Post a Comment