Monday, June 01, 2009

BIla rindu.

Aku rindu old town white coffee.im craving for prawn mee,kaya butter toast,white milk tea iced and all.

old town kota damansara :
  1. aku rindu lepak situ sambil online sambil isap rokok sorang2.
  2. aku rindu breakfast kat situ dgn my siblings.
  3. aku rindu lepak dgn my bestfriends there talking about cool topics.
  4. aku rindu sebab tempat ni dekat je dengan rumah aku.
  5. aku rindu satu lagi sebab ni tempat "chicks" from kota damansara lepak :)
old town sunway :
  1. aku rindu sebab kami sekawan akan ke sini selain old town kota untuk membasahkan tekak.Kiteorang akan mula menceritakan pasal perihal masing2 which is sangat best.
  2. aku rindu gelak ketawa di sini bersama mereka
  3. aku rindu duduk sini sampai 7 jam hanya menonton gossip girls sampai mata lebam with Myra Idora.
  4. aku rindu pengemis pelbagai bangsa kat sini :)
olt town ampang :
  1. aku rindu main kad "game 99" kat sini dari tengah malam sampai ke pagi dengan reyzo,amir and aj.
  2. aku rindu lepak sini biler before gerak "look out point" tapi kadang2 je la.haha.aku rindu tempat ni sebab besar .
aku akan order antare 2 makanan tersebut dan air tu wajib :) rinddunye.jengka takde oldtown white cofee.jengka ada world fried chicken je atau WFC. nak tiru KFC tapi tak sedap! rasa macam ayam drummet farmbest je.

erm bosan nye.post ni di post kerana kebosanan melanda.

end.

2 comments:

  1. Huhuhu seronok kan duduk 7 jam dgn i tengok gg tak gerak gerak langsung! you la tak gerak, i gerak je gi toilet 2 3 kali.

    ReplyDelete