Sunday, June 14, 2009

Drag me to hell

So yeah, last nite went to cineleisure for midnite movie"Drag Me To Hell". dah tak midnite pun actually sbb the movie started at 1.50,so dah kira pagi la kan? :P
Drag Me To Hell

im not gonna tell u guys about the whole story of the movie.

nenek tua ni scary! dah la hodoh! rasa nak pijak je muka dia.ish!

aku just nak share kesuspenan cerita ini. Cerita ni boleh dikata kan menakjub kan dan seronok untuk ditonton. Cerita ni penuh dgn aksi aksi menyeramkan dan mengejut kan. Boleh dikata setiap 10 minit ada je benda yang boleh buat korang menjerit!

Semalam,tak terkira berapa kali aku menjerit,siap aku hampir terlompat.haaha.mangsa nye,kawan aku kat sebelah yg menjadi mangsa sebab setiap kali aku terkejut,aku tercubit tangan dia.haha

cerita ni terlalu banyak efek bunyi yang menyeram kan dan aku benci benda tu.haha. sebab aku rasa macam agak fake.cerita ni membuatkan aku rasa seperti jantung aku nak meloncat keluar setiap kali terkejut. sehinggakan aku jadi letih smlm tak boleh nak bernafas secara normal sebab terlalu banyak sangat terkejut. :)

cerita ni sesuai tengok beramai ramai dengan kawan,sebab baru best after movie boleh recall and cerita balik pasal the movie kan? . Pesanan; kepada mereka yang ada keinginan nak membawa ibu atau bapa untuk menonton cerita ini,pastikan ibu bapa anda bebas dari penyakit darah tinggi dan sakit jangtung. :) kerana cerita ni byk aksi yang mengejutkan yang boleh mengakibatkan perkara tidak diingini berlaku. Harap Maklum

moment before the movie,i was at sri rampai with a friend of mine, we were at Papa Rich from 8 plus2 till 1 o'clock in the morning. its been so lonnnngg i didnt see this particular person until i got the chance last nite so i grabbed it :) to you,i think we shud do it more OFTEN, and catch up things again. i had fun talking to you,kelakar! :)

so yeaah,till then. my mood now is lazy fat pig!

gonna miss you.later!

end

No comments:

Post a Comment