Tuesday, June 30, 2009

Mind ur language woman!

cerita dia begini,semasa di urbanscapes dekat sunset disco, TAG tgh spin.
so crowd tgh menari sakan la,i was right in front of the dj taking their pictures. Aku perasan sebelah aku ada tis 2 girls *melayu kedua2 nya,and not bad lawa dowhh*,they were dancing like hell,salah sorang dari mereka tgh pegang botol Absolut Vodka kalau tak silap.Terkinja kinja sambil jerit jerit.

okay,aku paham sebab tgh layan the beat of the music mesti la menari gile2 kan? takkan nak duduk macam tiang tak pun setakat hentak2 kaki. diaorang jerit gile2 kan sampai nak keluar anak tekak,panjat stage dj untuk tuangkan *air* tu kedalam mulut dj tu.

mana mana orang yang dekat dengan dia ,dia akan datang dan bagi orang tu minum.aku tak kisah la.

the best part,dia datang kat aku suruh aku bukak mulut.! i was like. hell no! aku pun cakap baik baik dgn dia,aku tak minum.! mimik muka dia berubah and tibe tibe she came out with this line " arghh,loser la youu" .

LOSER??

wth?? okay ! aku dalam hati macam "kau paling cool mabuk macam haram!" asal kau nak cakap aku loser! serious aku rasa jijik dengan minah ni. kau tu cantik tapi perangai masyaAllah.
okay,aku takde la baik pun, aku kadang kadang pun rasa aku ni dah rosak, rupa nye ada lagi
orang lagi rosak macam ni! tak payah la kau nak kutuk orang kalau dia taknak.

aku ada je kawan yang minum2 ni,tapi takde pun diaorang paksa aku minum ke apa atau nak kutuk2 orang.Kau nak minum,tu hal kau! kan?

aku kesian gile tengok orang macam ni,aku dah tak paham,dah musykil.kenapa ada orang macam ni. These type of people,they look down for those orang yang tak minum! the whole night i was mad because of this stupid girl! aku takde masalah kalau kau minum,tapi takyah nak kutuk orang lain kan??

sayang,muka kau cun,tapi attitude kau lagi teruk dari anjing liar! im sorry bahasa kasar,sebab kau lagi kasar!

P/S:morale of the story,just be yourself,and please respect people around you.they can be nice if ure nice to them!

end

6 comments:

  1. thanx sarah rashid :P mrs hafiz! :P

    ReplyDelete
  2. tetbe rase panas je ngan minah yg u cte nie.ishh..! i pelik,kenape dgn air kencing setan tu jugak die nk bangga kan....sorry,but thats the fact kan.tol x??

    ReplyDelete
  3. thats why! biar la meeza. manusia pelik skrg!
    ure totally right

    ReplyDelete
  4. people now a days are like that
    im sad, really!

    ReplyDelete